Rabu, 5 Mac 2014

[WTS] Acer Aspire 4530 Spareparts Terpakai


Saya ada satu laptop jenama Acer model Aspire 4530 yang telah dileraikan dan dijual sebagai spareparts. Spareparts ini tidak semestinya untuk model Aspire 4530 sahaja, mungkin juga sesuai dengan beberapa model Acer lain atau jenama laptop lain. Kalau anda tidak berapa pasti sesuai atau tidak, anda boleh bagi nama model laptop Acer anda atau jenama laptop anda. Jika anda berminat dengan spareparts yang saya jual, anda boleh tinggalkan no hp atau email anda di catat ulasan atau contact me. Saya akan cuba untuk menghubungi anda dengan kadar segera. Proses penghantaran menggunakan poslaju dan juga boleh cash on delivery (COD) Sri Aman, Sarawak. Anda akan diberikan jaminan selama 1 minggu selepas barang diterima.

Senarai Spareparts

  1. 14.1' CCFL LCD [SOLD]
  2. Hinges [WTS]
  3. LCD Inverter [WTS]
  4. LCD Cable [SOLD]
  5. Webcam + Cable [WTS]
  6. Microphone [WTS]
  7. Keyboard [SOLD]
  8. DVD Writer [WTS]
  9. Wireless Card [WTS]
  10. Power Button Board + Ribbon Cable [WTS]
  11. DC Jack + USB 2.0 Board [WTS]
  12. Bluetooth + Cable [WTS]
  13. Modem Card + Cable [WTS]
  14. Cooling Fan + Heatsink [SOLD]
  15. Processor [WTS]
  16. Cover/Casing/Case [WTS]
ATT 1 : Barang masih ada, selagi perkataan [WTS] belum bertukar perkataan [SOLD]

Cover/Casing/Screws
14.1' CCFL LCD/DVD Writer/Keyboard
Processor/Cooling Fan+Heatsink/Hinges/DC Jack+USB 2.0 Board/Wireless Card/Bluetooth+Cable/Modem Card+Cable/LCD Cable/LCD Inverter/Webcam+Cable/Microphone/Power Button Board+Ribbon Cable

20 ulasan:

  1. 14.1 CCFL LCD telah dibeli oleh sahabat dari Miri, Sarawak. Terima kasih

    BalasPadam
  2. Bos..lcd cable tu bape harga? Contact ke email sy boss.. Thanks..
    legenda_7440@yahoo.com

    BalasPadam
  3. lcd cable tu ada lg ke??inform sy melalui email - pikee_93@yahoo.com

    BalasPadam
  4. LCD cable dan keyboard telah dibeli oleh saudara dari Shah Alam, Selangor. Terima kasih

    BalasPadam
  5. Hello boss, cooling fan tu ada lg tak?
    Mcm mna sy nk contact you?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih ada. Boleh tinggalkan email/hp kat sini atau isi butiran di contact me kat atas. Terima kasih

      Padam
    2. Sila check email anda bro.

      Padam
  6. maaf ingin bertanya, HDD laptop saya rosak. Jadi saya hantar ke kedai untuk repair(ni kat kawasan saya). Bos kedai kata Hdd yg ada waranty boleh dtukar di kilang. So laptop saya kena hantar ke kilan. Persoalannya,berapa lamakah masa siap pemasangan dilakukan? Sebab dua bulan sudah berlalu. Maaf menanya bos disini sebab saya risau akan hak milik saya. Boleh bos jelaskan tentang ini walaupun bos tak ada kena mngena?. Sekurang2nya saya faham apa yg terjadi. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laptop anda jenama apa? Adakah jaminan kedai atau original warranty? Saya kurang pasti pasal ni bos tapi kalau hantar services centre memang tak lama. Tapi kalau sampai 2 bulan untuk claim kerosakkan hdd mmg tak dpt terima. Boleh cuba tanya lagi pada tokey kedai tu.

      Padam
    2. Terima kasih sudi ambil tahu. Jenis laptop saya Acer,Tapi,sekarang latop saya dah siap dibaiki dan dihantar pada saya. Namun 2bulan masa diambil sedangkan tokey tu kata 1bulan sahaja.Malah waranti yang perlu diclaim hanyalah HardDisk.Kena bayar delivery-nya lagi.Walaubagaimanapun maaf bertanya disini dan terima kasih.

      Padam
    3. Bluetooth nya tue sesuai kah dengan Acer Travelmate 2480?

      Padam
    4. Boleh bagi email anda di sini atau isi butiran di contact me. Terima kasih

      Padam
  7. Salam tuan, saya berminat dgn part motherboard+processor...email saya: bad_z81@yahoo.com

    BalasPadam
  8. cover/casing whatsapp 0179221096/mohdasadullah6193@gmail.com

    BalasPadam
  9. Cooling Fan + Heatsink telah dibeli oleh saudari dari Keningau, Sabah. Terima kasih

    BalasPadam
  10. Cover tu ada lagi tak? Saya berminat dengan part tersebut. Terima kasih.
    met4060@gmail.com

    BalasPadam
  11. Cover hard disk/ram/wifi telah dibeli oleh saudari dari Bintulu, Sarawak. Terima kasih

    BalasPadam
  12. Ada jual laptop 2nd jenis lenovo tak

    BalasPadam